pátek 22. března 2013

Domácí banánová zmrzlina

Na vaničku zmrzliny potřebujete:

  • 4 banány
  • 500 g bílého jogurtu (já použila Selský jogurt od Hollandie)
  • polévkovou lžíci nízkotučného tvarohu
  • 1 vanilkový cukr


Postup přípravy:

Do misky vložíme na kousky rozporcované banány a ponorným mixérem je rozmixujeme na kaši. Přidáme bílý jogurt, lžíci tvarohu a vanilkový cukr a všechno rozmixujeme tak, aby se nám vytvořila žlutá jogurtová směs. Nalijeme do vaničky a dáme minimálně na 5 hodin zmrznout (nejlépe do druhého dne). Zmrzlinu můžete podávat s ovocem, posypanou kakaem, politou javorovým sirupem, prostě jak vás napadne.

Dobrou chuť! :)

Banánovo-jogurtová směs ve vaničce


Zmrzlina! Mňam, mňam!

Výhoda je, že tahle zmrzlina není vůbec sladká a je parádně osvěžující! :)

8 komentářů:

  1. taky dělám domácí! :) přidávám ještě cereálie a většinou dávám místo tvarohu jogurt, mňam!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jako byl to takový hokus pokus. :) Ale je to dobrýýý! :)

      Vymazat
  2. Joo.. tak tohle budu jíst celý léto! Sbohem nanuky a přeslazený vodový zmrzliny. :D Už delší dobu hledám nějaký jednoduchý recept na zmrzlinu, která by nebyla náročná na suroviny a nebyla moc sladká. :) Ten cukr jsi tam dala celý? Já bych tam možná dala skořicový, ten mám radši.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, cukr jsem tam dala celý. Ono je toho opravdu velké množství, takže tam ten cukr není cítit. ;) A doporučuju spíš zralejší banány. Já měla ještě takové ty lehce nazelenalé. :)

      A k tomu cukru. Bohužel zatím nemám třtinový, ale dala bych tam asi ten. .) Jinak se skořicovým to taky může být dobré.

      Vymazat
  3. Jééé super mňamka, na léto ideální! :) A se skořicovým to bude super banán a skořice je největší dobrota :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Se skořicovým jsem to ještě nezkoušela. :) Ale může to být opravdu dobré. :)

      Vymazat
  4. :P Zrovna jdu vyzkoušet svoji první domácí banánovou zmrzku tak jsem zvědavá jak to všechno dopadne :)

    OdpovědětVymazat

Děkujeme za milé komentáře! :) Přijďte zase! Na komentáře odpovídáme tady na blogu.