pondělí 4. března 2013

Doporučujeme: Mixit.cz

Ahoj!

Říká se, že snídaně je nejdůležitějším jídlem dne. Nastartuje lidský metabolismus a dodá po ránu energii, kterou člověk nezbytně potřebuje. Také se říká, že lidé, kteří snídají, méně tloustnou.
Mám pro vás tip na zdravou, ale chutnou snídani. Slyšeli jste už o stránce www.mixit.cz? Já si odtamtud objednávám müsli pravidelně. Zrovna teď čekám na dva tubusy plné müsli. Výhodou je, že si můžete namíchat směs dle vlastní chuti. Zkuste to taky! Dokonce si svou směs můžete sami pojmenovat!

A jaká směs je moje nejoblíbenější? Nazvala jsem ji Obamův mls a skládá se ze:


  • základu s názvem "Čokokulky Obamovy" - trošku sladkého nikdy neuškodí, alespoň mě pak nehoní přes den mlsná
  • rozinek
  • višní
  • kokosových lupínků
  • corn flakes v jogurtu
A jaký mix bude ten váš? Dejte vědět, ať se můžeme inspirovat.


2 komentáře:

  1. já jsem si udělala lesní plody :) vločky, maliny, brusinky, jahody a bílou čokoládu :) dneska jim dorazily penízky, tak už se těším až si to dám poprvé k snídani :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. My Mixit milujeme! :) Objednáváme pravidelně. :) Ať chutná!

      Vymazat

Děkujeme za milé komentáře! :) Přijďte zase! Na komentáře odpovídáme tady na blogu.