pátek 22. března 2013

Maso s vůní exotiky

Dneska jsem si vařila k obědu moje oblíbené jídlo, tak se s vámi podělím o recept.:) Ti, co nemají rádi maso v kombinaci s ovocem, si asi moc nepochutnají, ale já tohle miluju. A hlavně.. Je to jednoduché, rychlé a pro mě, jakožto studentku bydlící na koleji, prostě ideální jídlo.:)

Co budeme potřebovat:

  • kuřecí maso (případně je možné použít jiné - krůtí, vepřové)
  • plechovku ananasu v mírně sladkém nálevu (možná by šlo i s čerstvým - nezkoušela jsem)
  • kokosový olej (jde to i na normálním, ale ztrácí to ten exotický nádech :))
  • koření podle chuti (já dnes použila kari, sůl, pepř, směs na gyros)
  • sojovou omáčku
Maso očistíme a nakrájíme na kostičky nebo na nudličky, v misce ho promícháme s oblíbeným kořením a troškou sojové omáčky. Na hlubší pánvi nebo v hrnci rozpustíme kokosový olej (množství dle úsudku každého z vás, já jsem na 4 nakrájená prsíčka dala asi půl polévkové lžíce, ale vařila jsem s nepřilnavým povrchem), maso necháme zatáhnout a přidáme na kostičky nakrájený ananas s trochou nálevu (množství opět podle chuti a nálady :)). Podusíme pod pokličkou, aby se ananas prohřál a trochu změkl. Nakonec můžeme zahustit troškou mouky nebo solamylu, já jsem nezahušťovala. Podáváme s rýží nebo jakoukoli jinou oblíbenou přílohou. Dobrou chuť.:)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkujeme za milé komentáře! :) Přijďte zase! Na komentáře odpovídáme tady na blogu.