úterý 5. března 2013

Těstovinový salát s tuňákem

Na 4 porce potřebujete:

Zdroj obrázku: http://www.maggi.cz
  • balíček těstovin (já používám vřetena)
  • plechovku tuňáka ve vlastní šťávě (já mám nejradši Rio Mare)
  • 5 rajčat (já používám balíček cherry rajčátek)
  • 2 papriky dle chuti (já mám ráda červenou a žlutou)
  • 1 salátovou okurku
  • majonézu light (lze nahradit bílým jogurtem)
  • sůl
  • pepř

Postup přípravy: 

Těstoviny dáme vařit dle návodu na obalu. Zatímco se nám těstoviny vaří, nakrájíme si zeleninu na kostičky a dáme ji do větší mísy. Po uvaření těstoviny scedíme a necháme vychladnout. Pokud nechcete čekat, než těstoviny vychladnou, můžete je propláchnout studenou vodou a nechat okapat. Studené těstoviny přidáme do mísy k zelenině, osolíme, opepříme, přidáme tuňáka (bez šťávy) a podle chuti pár lžiček majonézy či jogurtu. Vše dobře promícháme a můžeme podávat.

Dobrou chuť! :)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkujeme za milé komentáře! :) Přijďte zase! Na komentáře odpovídáme tady na blogu.