středa 17. dubna 2013

Jídelníček - 17. 4. 2013 - Andy


Jídelníček - středa 17. 4. 2013:
  • Snídaně: 2 celozrnné palačinky s karobovou pomazánkou a banánem
  • Svačina: Banán
  • Oběd: Kuřecí přírodní plátek s bramborami, paprika, okurka
  • Svačina: ---
  • Večeře: Brazer Twister menu z KFC (ano, jsem prase!) - ale nesežrala jsem všechny hranolky!
  • 2. večeře: ---
  • Něco navíc: Lízátko (na nervy), 3 mini pizzy (při doučování)
  • Pití: 0,3 l čokoládového Sojmilu; 1,5 l vody; 0,5 l Pepsi

Ano, dneska byl tzv. "den PRASÁK"! Štve mě to, ale jednou za čas se to snad může. Já to napravím zítra! FAKT!

8 komentářů:

  1. Twister miluju :-) takže tě docela chápu..

    OdpovědětVymazat
  2. Jo, i to se stává, znám to moooc dobře... hlavní je začít nový den s čistým štítem...:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bohužel. :) Ráno bude hezky jogurt, müsli a ovoce! A zítra snad zkusím to tofu.

      Vymazat
    2. Však jo, ono se to jedním dnem nezboří, rozhodně! :) No, s tofu mám bohaté zkušenosti, ale tomu neochucenému ani uzenému jsem moc na chuť nepřišla...:D Ale ostatní bývají dobré...:)

      Vymazat
    3. Já si koupila neochucené. :D Tak jsem na to zvědavá. Nějak to dochutím. :D

      Vymazat
  3. Super jídelníček :) Na mém blogu probíhá GA, jestli budeš chtít můžeš se zúčastnit, budu jedině ráda :) http://nikol-kach.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Děkujeme za milé komentáře! :) Přijďte zase! Na komentáře odpovídáme tady na blogu.