pondělí 22. dubna 2013

Oh shit! It´s Monday!

Hezký večer!:)

Dneska jenom rychlovka a krátké zhodnocení dne..
Konečně jsem dneska odprezentovala seminárku na Interkulturu, takže další úkol splněn, hohohooo.:) Jen nejsem na koleji, takže peníze do pokladničky dám až v neděli - doufám, že nezapomenu.:)

Jinak jsme obě se ségrou jely domů, no, myslela jsem, že chcípnu..:D Konečně jsem si koupila svoje činky, takže jsem vezla domů mamce ty její, co jsem jí ukradla.. A prostě strašný.. ještě v ruce cestovku narvanou jako prase, těžký to bylo.. Vedro, já zpocená až na prdeli.. no hnus..:D

Ségra mi přivezla další zásoby rozinek a brusinek v karobu, mňam.. Taky Kondici a lahev, co mi na poslední chvíli koupila, tak mám radost.:) Jooo, a dneska jsem stoupla na váhu a i po těch téměř dvou týdnech nicnedělání mám zase o kilo méně.:)) Tak teď už začnu zase cvičit, záda už se zdají v pohodě, nechtěla jsem to moc podcenit..

Mějte fajn večer a dobrou noc. M.

Možná proto to kilo dole?!:D

8 komentářů:

  1. Já chci také sestru, která mi koupí Kondici s lahví! ;-) Měj se krásně, M.

    OdpovědětVymazat
  2. Odpovědi
    1. Jenom 1,5kg na základní workouty, přecejenom jsem úplný začátečník..:)

      Vymazat
  3. jéé činky..za kolik..a kolikátky? Já bych chtěla ty nakládací, kde si můžu přidávat závažíčka třeba až do 10ti kg..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zatím jen základní 1,5kg :) Ve Sportisimu jedna stála 129,-

      Vymazat
  4. Tak gratuluju ke kilču dole :-P A ta lahev je super!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, zase začnu pořádně cvičit, už mám v pohodě záda, tak snad to půjde zase dolů.:)

      Vymazat

Děkujeme za milé komentáře! :) Přijďte zase! Na komentáře odpovídáme tady na blogu.