pondělí 29. července 2013

To máte tak...


... když se vám nechce vůůůbec nic dělat.:D


Já vim, už je to doba, co jsme se neozvaly.. A bude zázrak, jestli si tohle někdo přečte, hehe.. Moc jsme se nesnažily.. Ale.. (a teď výmluvy, chcete?!:D) neee.. Prostě upřímně.. Já jsem neměla náladu.. Vůbec na nic, na lidi, na svět, na cvičení a na blog ještě asi 1000x míň.

A teď ještě to nechutný vedro.. Nevím, jak to máte vy, ale já se ani pořádně nevyspím, protože ono spát při 30 stupních v pokoji.. To mi nejde!:D Když vlezu do sprchy, tak jsem potom zpocená ještě dřív, než se stačím celá osušit.. No prostě humus.. Já jsem se vlastně letos ještě ani nekoupala, neplavala jsem.. To je bordel..:/ Nějak stále.. nemůžu..:( 
Ale pozor! Asi 5 dní nazpátek jsem si opět řekla DOST! A i přes vedra jsem se pustila do cvičení.. Včera jsem se na to teda vyprdla, protože to vážně nešlo (a Bikram jogu neumim :D), ale dneska už mám odcvičeno a hned mám lepší náladu, jooo chybělo mi to.:) Pořád si řikám, že bych chtěla zažít takovej ten pocit, jak se po prázdninách vrátíte do školy mezi známý lidi a všichni udělají "jéééé, tobě to sluší!" :D ještě mám pořád 2 měsíce, začínáme až v říjnu.. a to se dá stihnout velkej kus práce.:)
Taky jsem nasbírala asi miliardu motivačních obrázků, tak to dám nějak dohromady a časem přidám další motivaci (kterou teď potřebuju nejvíc já sama.:)).
A co vy, cvičíte v tomhle vedru? A jak si užíváte léta?

Takže NE, že můžu, ale nebudu a nechci. CHCI, MŮŽU A DOKÁŽU TO!:)

12 komentářů:

  1. Taky poslední dobou nemám chuť vůbec na nic.... Léta si tedy neužívám, ale cvičím celkem pravidelně...:) Protože přítel vstává brzo do práce (minulý týden ve 4:30), a já s ním, tak chodím ráno kolem šesté běhat, a to je krása, ještě ani to hnusný vedro není...:) I když dneska jsem šla až o půl sedmé, a hned to bylo znatelně horší....:) Ale aspoň že ten sport člověku zlepší náladu...:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já tě obdivuju (a stejně tak všechny, kdo chodí pravidelně běhat). Běh jsem vždycky nesnášela, vypěstovala jsem si k němu odpor při všech těch povinných osmistovkách a dvanáctiminutovkách a podobných lahůdkách ve škole.. A přitom bych tak chtěla chodit běhat.. Jenže nesnáším, jak mi skáčou prsa a špek na břiše a když někoho potkám, tak určitě blbě kouká a říká si, o co se to jako snažím..:D To asi jen tak nepřekousnu, i když bych moc chtěla.. třeba časem.:))

      Vymazat
  2. super, že si se i přes vedro dokopala k cvičení ;) já už od noci přes celej den byla taková zpocená, ulepená, no humus, a sprcha nepomohla :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. U nás už dneska bylo příjemně, ale poslední dny to byl fakt hnus.

      Vymazat
  3. Já si poslední dobou ani neuvědomuju, jestli tu chuť cvičit mám, nebo nemám:D prostě už se ráno vždycky tak nějak automaticky posbírám, posnídám, počtu blogy a jdu na cross=D a radši ani neřeším, jestli se mi chce nebo ne, to bych tam jinak nevlezla:) jsi šikula, že jsi se v takovém vedru dokopala!! my máme doma klimatizaci, takže to je v pohodě a mám to daleko jednodušší:) ale teď jsem byla týden u babičky a chodívala jsem kolem 6té ráno běhat na pole, protože ve dne jsem odpadávala jen při vylezení z domu, šílené horka:D snad už se ochladí, ať je nám všem líp :)) držím moc palečky, ať tě odhodlání neopouští:))!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jooo, klimatizaci bych taky brala.:)) Já nejsem moc z těch, kdo vstávají brzy, když nemusí, takže nějaký běh nepřichází v úvahu.:D Děkuji za podporu, snad už se konečně někam pohnu.:))

      Vymazat
  4. Mě se taky poslední dobou vůbec nic nechce.. Takže jsem líná a cpu se na co přijdu:D Mě to počasí nějak nevadí, je mi to příjemné, ono ten Shanghai mě vyškolil:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně by taky nevadilo, kdybych si mohla dovolit jen se válet.:D Ale takhle je to o něčem jinym, nesnášim, když se potim..:D

      Vymazat
  5. Míšo, koukám, že jsme měly dosti podobný problém. Také se dnes vracím na scénu! Hurá do toho a můžeme se zase podporovat! Dnes také začínám se cvičením a prostě zase se vším, však ono to půjde. A ano, do října se toho dá ještě hodně stihnout, také jsem se na to upnula! Máme 2 měsíce!!! Můj cíl je sundat 8 KG! Míšo, moc Ti fandím a neboj, spolu to zvládneme! ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Spolu to určitě zvládneme, moc děkuju za podporu, potřebovala jsem to.:) já bych se chtěla konečně dostat aspoň pod 80 kg, teď mám 83,9, tak to snad za 2 měsíce zvládnu.. I když cvičení flákat nebudu, ale je léto, všude zmrzliny a tak.. no nevim.:D Ale my jsme holky šikovný a všechny překážky rozcupujem a do cíle se dohrabeme.:)

      Vymazat
  6. V tom vedru se to fakt občas nedá :) Já většinou cvičím až hodně pozdě nebo brzo ráno, když si přivstanu :D Ale taky jsem to poslední dobou flákala, ale už je to za mnou :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věřím, že teď už nám to všem půjde zase skvěle.:) Držím palce.

      Vymazat

Děkujeme za milé komentáře! :) Přijďte zase! Na komentáře odpovídáme tady na blogu.