středa 31. července 2013

Žravá fotoinspirace č. 23

Náš dnešní oběd:
Kuřecí prsa v medové marinádě dělaná na grilu,
brambora na grilu, zeleninová obloha

Dneska to není nic moc zdravého, ale co už..:)

9 komentářů:

  1. Tak např. já toto jídlo považuji za zdravé! A vypadá to lahodně! Také si jdu nachystat oběd (makrelka se zeleninou). Dobrou chuť, Míšo!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak potom chceme fotku!:) Makrelu jsem nikdy nejedla, ale já obecně nemám ráda ryby.. I Tobě dobrou chuť.:)

      Vymazat
  2. Všimla jsem si toho již dříve, i když jíte dobrá jídla, tak máte ale velmi špatný poměr masa, přílohy a zeleniny. Prostudujte si o tom více ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Mňam Mňam Mňam
    to bych taky ochutnal... :-)

    OdpovědětVymazat
  4. co je na tom nezdravé? mě to příjde ideální :) zrovna dneska jsem měla k večeři prsa v medový marinádě :)

    OdpovědětVymazat
  5. krásné jídlo!!! ale za mě teda hodně málo přílohy:)

    OdpovědětVymazat
  6. Mňam, krásně udělané, krásně naaranžované, krásně vyfocené. A to nejsem masová!

    OdpovědětVymazat

Děkujeme za milé komentáře! :) Přijďte zase! Na komentáře odpovídáme tady na blogu.