neděle 15. září 2013

Vím, co jím...

Ahoj, holky! :)

Dneska jsem úplnou náhodou narazila na stránky "Vím, co jím". Našla jsem i pár videí na Youtube a docela mě to zaujalo. Nejvíc mě zaujalo to, že značkou "Vím, co jím" jsou označovány výrobky, které neškodí zdraví a pomáhají při regulaci hmotnosti. Odborníkem, který spolupracuje s touto značkou, je Ing. Petr Havlíček, kterého můžete znát také z pořadu "Jste to, co jíte".

Stránky "Vím, co jím" najdete TADY!

Líbilo se mi třeba video o snídaňových cereáliích, kaších a snídaních všeobecně. Mrkněte se na něj:


Takových videí mají na Youtube více, takže neváhejte a mrkněte se. Videa mě inspirovala k  tomu, že se po tomto logu budu v obchodech rozhodně poohlížet! :)

Pěkný den!

Vaše Andy

2 komentáře:

  1. Na tyto stránky jsem již zavítala. Zajímavá videa. :))

    OdpovědětVymazat

Děkujeme za milé komentáře! :) Přijďte zase! Na komentáře odpovídáme tady na blogu.