sobota 8. února 2014

Cheesecake s mandarinkami a meruňkami

Už dlouho jsem chtěla vyzkoušet cheesecake. Inspirovala jsem se receptem od Kim. Navrch jsem však přidala ovoce a želé.

Na větší dortovou formu potřebujete:

Na korpus:
  • 200 g celozrnných sušenek (Bebe či Havlíčkovy sušenky)
  • trošku mléka

Na náplň:
  • 625 g nízkotučného tvarohu (2 a půl vaničky)
  • 450 g bílého jogurtu
  • 3 vejce
  • 3 lžíce medu
  • 2 lžíce Solamylu
  • špetku soli

Navrch:
  • plechovka oblíbeného kompotovaného ovoce (já použila mandarinky a meruňky)
  • želé

Nejprve si připravíme korpus. Sušenky rozdrtíme na malé kousky, přilijeme trošku mléka, aby nám vzniklo sušenkové těsto. Těsto potom rozprostřeme do tukem vymazané formy. Troubu předehřejeme na 180° C a korpus dáme na 15 minut péct.

Mezitím si připravíme náplň. V míse smícháme tvarohy, jogurt, vejce, med (kdo má rád sladší dezerty, dá více medu), Solamyl a špetku soli. Pořádně rozmícháme, aby se nám nevytvořily hrudky. Až budeme mít upečený korpus, nalijeme na něj tvarohovo-jogurtovou náplň. Do trouby pod mřížku umístíme kastrůlek s horkou vodou, na mřížku položíme formu a pečeme 15 minut na 180° C. Poté snížíme teplotu na 150° C a pečeme ještě dalších 60 minut. Po vyndání necháme vychladnout.

Po vychladnutí klademe na upečený cheesecake ovoce. Na zalití použijeme želé uvařené podle návodu na obalu. Necháme v ledničce nebo na jiném chladném místě zatuhnout.

Dobrou chuť! :)

Upečený korpus

Upečená tvarohovo-jogurtová náplň

Ovoce

Detail ovoce

Hotový cheesecake

Kousek cheesecaku

29 komentářů:

  1. Tak to vypadá skvěle :) Hned bych kousek ochutnala, povedl se ti :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. :) Je fakt dobrý. Není moc sladký, takže mňam. :)

      Vymazat
  2. Kim mám ráda! cheesecaky už ale tolik ne :D ikdyž se ti povedl:P

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tenhle je fakt moc dobrej. :) Není moc sladkej, takže super.

      Vymazat
  3. Vypadá to naprosto lahodně! Určitě ho vyzkouším!:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také to lahodně chutná. :) Vyzkoušej, stojí to za to.

      Vymazat
  4. Hurá už jsem myslela ze nebudete blogovat. Chci se jen zeptat Míša s blogem uz definitivne skoncila? Uz nekolik měsíců pridavas jen ty sama ...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ani nevím. :/ Míša teď nemá vůbec na nic čas. Měla spoustu zkoušek, do toho nemoc. Myslím, že taky nemá po škole moc náladu na přidávání příspěvků. Co si budeme povídat, taky jsem po příchodu z práce ráda, že jsem přežila další den a není moc na nic čas a nálada. Ale zkusím ji zase pošťouchnout, aby něco přidala. :)

      Vymazat
  5. Ahoj holky! Koukam na vas blog uz par dni a jsem tedy moc rada, ze jste timto prispevkem zahnaly mou obavu, ze uz je tu prazdno a nikdo psat nebude. :) Odted vam fandim naplno! Take jsem si zalozila blog, budu moc rada za jakoukoli podporu: http://mojeboruvky.cz/ :) Nebo treba i radu. Na cheesecake se chystam pozitri! Eliska

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Eliško, moc děkujeme za krásný komentář. :) Neboj, přispívat budeme. Jen nebylo moc času. Ať se cheesecake povede. :)

      Vymazat
  6. ooo, to vypadá nádherně :) taková odlehčenější verze klasického cheesecaku :) Ráda si ten pravý občas dopřeji, ale tohle by přeci jen bylo asi prospěšnější :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Klasika je klasika, co si budeme povídat, ale tenhle je také moc dobrý. :) Určitě vyzkoušej.

      Vymazat
  7. Na cheescake už se chystám dlouho, tak třeba konečně :)

    OdpovědětVymazat
  8. Tak tenhle cheesecake je pecka! Mandarinky miluju, dík za nový dobrý tip! :)) A krásně se ti cheesecake povedl :))

    OdpovědětVymazat
  9. vypadá to fakt super :) určitě zkusím :)

    OdpovědětVymazat
  10. Panečku, ten vypadá naprosto neodolatelně!:P

    OdpovědětVymazat
  11. Cheesecake jsem dříve často pekla. Ta chuť toho tvarohu byla úplně nepřekonatelná! :) Myslím, že se to hodí teda víc na léto, jakožto takový ideální zákusek k posezení na zahrádce.. úplně to vidím! :D :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já ho mám ráda kdykoliv. :) V létě mám nejradši grilované masooo! :) A zeleninový salát k tomu.

      Vymazat
  12. To vypadá skvěle! Já nedávno poprvé zkoušela bebe střechu a byla mooc dobrá :)

    OdpovědětVymazat
  13. Vypadá to moc dobře!:)

    http://fitmelifuchs.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  14. Vypada uzasne! Musim vyzkoušet :)

    OdpovědětVymazat
  15. Nevím jestli je tohle zrovna nejelpší pro dietu. Možná pro někoho kdo nepotřeboval zhubnout tolik jako já. Letos v lednu jsem začala na 105, 8 kilech. Můj cíl je zhubnout na 63 kilo je to taková optimální váha vzhledem k mé výšce. Zhubnout bezmála půl sama sebe. Když jsem do toho šla tak jsem si říkala vždyť je to nemožné na druhou stranu jsem si říkala jsou i ostatní kterí to dokázali tak proč né já? Objednala jsem si přípravek Obethin, který mi doporučilak amrádka a začala jsem hubnout. Po prvním týdnu to nebylo nic moc, ale už druhý týden jsem měla o 1,5 kilo méně. Už to byl takový malí krůček k tomu obrosvkému cíli. Když jsem se vážila jen co 14 dní divila jsem se váha čím dál tím více ubývala a já jsem měla stále více a více energie. Nyní mám o 26,1 kilo méně. Cítím se neskutečně šťastně a samozdřejmě dál hubnut :) Přeji všem hodně štěstí v hubnutí

    OdpovědětVymazat
  16. Určitě také vyzkouším... Vypadá skvěle, a chutná určitě ještě lépe. :) A je hodně tučný a nevhodný, když se snažím zpevnit a shodit kila na těle??? :*)
    www.my-cutelife.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat

Děkujeme za milé komentáře! :) Přijďte zase! Na komentáře odpovídáme tady na blogu.