čtvrtek 23. října 2014

Jídelníček - 23. 10. 2014 - Andy

Jídelníček - čtvrtek 23. 10. 2014:
  • Snídaně: 50 g amarantových vloček, 30 g kokosu, jogurt Valašský čokoládový
  • Svačina: Hruška
  • Oběd: Rýže s kuřecím masem na citronové šťávě, cherry rajčata (250 g)
  • Svačina: 52 g kešu
  • Večeře: 3 vejce, zelenina (350 g)
  • 2. večeře: ---
  • Něco navíc: ---
  • Pití: 2 l vody s citronem, 0,5 l vody
Upozorňuji, že se jedná o jídelníček sestavený na míru od poradce pana Vlasty. ;)

13 komentářů:

  1. Teda... já ti nevím. I když ti jídelníček sestavoval pán, který tomu rozumí, tak mi to stejně nějak nesedí... Přijde mi toho strašně málo a nejvíc se divím té dopolední svačině jen o hrušce, já osobně bych k tomu strčila ještě nějakou bílkovinu... Ale nebudu nic zpochybňovat, snad ti to s ním půjde lépe! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, jako byla to velká hruška. :D mám to na gramáž. Třeba nektarinka 520 g, hruška 290 g, jablko 310 g, pomeranč 400 g apod. Já tomu nerozumím. Tak doufám, že konečně něco shodím. Holky si ho hrozně chválily.

      Vymazat
  2. Souhlasím..zhubnout zhubne, ale pak to vidím na jojo efekt..je to dle mě nedostačující..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak mi poraď, co dělat jinak. ;) jídelníček je prý sestavený na 8500 KJ. Já tomu nerozumím, proto jsem si nechala ten jídelníček sestavit.

      Vymazat
  3. Nechci být zlá, ale mě to příjde jako nesmysl totální...už jenom snídaně, nač se rvát 30 g kokosu, když tam můžeš šoupnout i nenasycené tuky v podobě semínek/ořechů? kokos je zdravý, ale je to zbytečně moc. Ochucené jogurty plné cukry a škrobů nebrat, nikdy! bílý jogurt + tu hrušku ze svačiny a nějaké vločky + ty semínka = zdravá snídaně;)
    Máš tam šíleně málo sachrů a naopak moc tuků, to mi hlava nebere. Proč tě poradce večer mučí hlady?
    Takhle asi zhubneš, ale jen hodně krátkodobě, být tebou kašlu na tento jídelníček a jdu si vlastní cestou...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vlastní cestou? :) Dobře, tak mi řekni, co mám při té "vlastní cestě" jíst. Protože já tomu prostě nerozumím, a proto jsem si ten jídelníček nechala sestavit. :( ;) Já neumím jíst a to je můj kámen úrazu. Proto nehubnu, i když se hýbu, jím málo kilojoulů a nevím, jak sestavit jídelníček správně.

      Vymazat
    2. A jinak, obyčejný bílý jogurt mi moc nejede, takže tyhle čokoládové jogurty jsou jedinou takovou mojí neřestí, kterou prostě jíst asi budu...

      Vymazat
  4. parádní jídelníček.. zapracuji do svého :))

    OdpovědětVymazat
  5. Možná by to chtělo si nechat sestavit jídelníček od někoho,kdo tomu rozumí. Tak je to fakt dost hrozné. Nejlepší je, když to sestaví někdo, kdo má na to přímo školu, vždyť ten pá nemůže mít na to ani kurz - jinak by ti tohle nepředepsal. Našla jsem jídelníček http://sjidelnicek.cz/dietni-jidelnicek-na-tyden-zdarma/ a on vypadá mnohem lépe.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten pán tomu rozumí, nenechala bych si sestavit jídeníček, kde by mi peníze vyletěly komínem. ;) Alespoň se podepiš, když chceš kritizovat něco, co jsi nevyzkoušel(a). ;) Konzultovala jsem ten jídelníček ještě s jednou poradkyní a ta řekla, že je naprosto v pořádku. Je sestavený na vyšším příjmu tuků a menším příjmu sacharidů.

      Vymazat
  6. Ochucený jogurt ( selský,milko, i ten valašský) není nic špatného, jeden denně je plně v pořádku. To jen současný maxi clean styl je z toho tak pohoršen, že plno cukruu :D, i ty jsou ale potřeba. Nemůžu s toho jak ortodoxně musí být vše jen bílé, sachry do 5% ve 100 g, jinak je zle. Tohle je cesta tak akorát k ortorexii.

    Takže držím palce.

    Janča.

    OdpovědětVymazat
  7. Jak se daří v hubnutí? dle mne to je celkem nepřirozená strava pro tělo. Docela jej zatěžujete a dle mne mu nedodáváte všechny důležité látky. Docela bych si vsadil na výrazný nástup jojoefektu. Ale přeji hodně úspěchů.

    OdpovědětVymazat

Děkujeme za milé komentáře! :) Přijďte zase! Na komentáře odpovídáme tady na blogu.